06:00 |
Schodzenie się dzieci, mycie rąk, rozmowy indywidualne, praca wspierająca indywidualny rozwój dziecka, zabawy dowolne, systematyczne wietrzenie sali co godzinę połączone z zabawą ruchową
|
Schodzenie się dzieci, mycie rąk, rozmowy indywidualne, praca wspierająca indywidualny rozwój dziecka, zabawy dowolne, systematyczne wietrzenie sali co godzinę połączone z zabawą ruchową
|
06:15 |
|
|
06:30 |
|
|
06:45 |
|
|
07:00 |
|
|
07:15 |
|
|
07:30 |
|
|
07:45 |
|
|
08:00 |
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem
|
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem
|
08:15 |
Przygotowanie do śniadania: zabiegi higieniczne
|
Przygotowanie do śniadania: zabiegi higieniczne
|
08:30 |
|
|
08:45 |
|
|
09:00 |
Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do możliwości dziecka
|
Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do możliwości dziecka
|
09:15 |
|
|
09:30 |
|
|
09:45 |
|
|
10:00 |
Zabawy na powietrzu, spacery po okolicy, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze z zachowaniem reżimu sanitarnego
|
Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci z zachowaniem reżimu sanitarnego
|
10:15 |
|
|
10:30 |
|
|
10:45 |
|
|
11:00 |
Przygotowanie do II śniadania: zabiegi higieniczne
|
Przygotowanie do II śniadania: zabiegi higieniczne
|
11:15 |
|
|
11:30 |
Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 latków - wyciszenie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych
|
Wyciszenie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych
|
11:45 |
|
|
12:00 |
Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 – latków zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci
|
Zabawy na powietrzu, spacery po okolicy, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze z zachowaniem reżimu sanitarnego
|
12:15 |
|
|
12:30 |
|
|
12:45 |
|
|
13:00 |
Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 latków - zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci-zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela z zachowaniem bezpiecznej odległości
|
Zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci-zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela z zachowaniem bezpiecznej odległości
|
13:15 |
|
|
13:30 |
|
|
13:45 |
Ubieranie się dzieci po leżakowaniu | przygotowanie do obiadu - zabiegi higieniczne
|
Przygotowanie do obiadu: zabiegi higieniczne
|
14:00 |
|
|
14:15 |
|
|
14:30 |
Słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, zabawy dowolne, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych, realizacja pomysłów dzieci, propozycje dodatkowych zadań dla chętnych dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu zgodnie z zachowaniem obowiązujących zasad reżimu sanitarnego
|
Słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, zabawy dowolne, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych, realizacja pomysłów dzieci, propozycje dodatkowych zadań dla chętnych dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu zgodnie z zachowaniem obowiązujących zasad reżimu sanitarnego
|
14:45 |
|
|
15:00 |
|
|
15:15 |
|
|
15:30 |
|
|
15:45 |
|
|