Plan dnia

Grupy 3 i 4 latków

  • Schodzenie się dzieci, mycie rąk, rozmowy indywidualne, praca wspierająca indywidualny rozwój dziecka, zabawy dowolne, systematyczne wietrzenie sali co godzinę połączone z zabawą ruchową
  • Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem
  • Przygotowanie do śniadania: zabiegi higieniczne
  • Śniadanie
  • Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do możliwości dziecka
  • Zabawy na powietrzu, spacery po okolicy, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze z zachowaniem reżimu sanitarnego
  • Przygotowanie do II śniadania: zabiegi higieniczne
  • II śniadanie
  • Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 latków - wyciszenie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych
  • Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 – latków zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci
  • Grupa I 3 latków - leżakowanie | Grupy 3 i 4 latków - zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci-zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela z zachowaniem bezpiecznej odległości
  • Ubieranie się dzieci po leżakowaniu | przygotowanie do obiadu - zabiegi higieniczne
  • Obiad
  • Słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, zabawy dowolne, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych, realizacja pomysłów dzieci, propozycje dodatkowych zadań dla chętnych dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu zgodnie z zachowaniem obowiązujących zasad reżimu sanitarnego

Grupy 5 i 6 latków

  • Schodzenie się dzieci, mycie rąk, rozmowy indywidualne, praca wspierająca indywidualny rozwój dziecka, zabawy dowolne, systematyczne wietrzenie sali co godzinę połączone z zabawą ruchową
  • Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem
  • Przygotowanie do śniadania: zabiegi higieniczne
  • Śniadanie
  • Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do możliwości dziecka
  • Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci z zachowaniem reżimu sanitarnego
  • Przygotowanie do II śniadania: zabiegi higieniczne
  • II śniadanie
  • Wyciszenie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych
  • Zabawy na powietrzu, spacery po okolicy, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze z zachowaniem reżimu sanitarnego
  • Zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci-zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela z zachowaniem bezpiecznej odległości
  • Przygotowanie do obiadu: zabiegi higieniczne
  • Obiad
  • Słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, zabawy dowolne, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych, realizacja pomysłów dzieci, propozycje dodatkowych zadań dla chętnych dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu zgodnie z zachowaniem obowiązujących zasad reżimu sanitarnego